VA – 2003 – Psychodelicias vol 4

01 – Distinta (Los Flecos)
02 – Hoy (The Seasons)
03 – Renacerá (Los Brincos)
04 – Thinking (Los Shakers)
05 – Nunca Mais Quiero Amar (Os Jovens)
06 – Pardona Mi Error (The Datsuns)
07 – Cuendo Nos Amemos De Verdad (The Seasons)
08 – Tu Me Dijiste Adios (Los Brincos)
09 – Nao Posso Dela Me Afastar (The Sunshines)
10 – Pobre Gato (Los Beat 4)
11 – Como El (Los Flecos)
12 – Cant Be A Lie (Los Mockers)
13 – No Volvere (The Seasons)
14 – Ven Que Estoy Hirviendo (Los Spectros)
15 – Santo (Los Doltons)
16 – Im Not Bad (Los Brincos)
17 – Sobre Un Vidrio Mojado (Kano Y Los Bulldogs)
18 – Fuera De Mis Sentido (Micky Y Los Tonys)
19 – El Tablao (Los Sprinters)


56943 KB

Posted in Pop, Psych, Soul. Tags: , . Leave a Comment »

Leave a Reply

